Trying to make sense of things sometimes

hej kompisar, jag har haft en riktigt härlig måndag faktiskt. Kul att träffa mina tjejer igen och kan ju säga att dagen har innehållit mycket skratt, haha! Efter skolan åkte jag ut till min sessa och satan i gatan vad jag saknat henne. Red ut en sväng med maja & mirre i det härliga vårvädret och min busa hade vårkänslor! Haha hon frustade hela tiden och verkade superglad! Fick även en fin lång och låg form på henne, jag tror att hon trivs mycket bättre på hacket än det vanliga bettet, hon blir så mycket mer avslappnad!
Nu är jag hemma iallafall och har pluggat fysik, det ser inte ljust ut inför torsdag men vad ska man göra? Imorgon har jag iallafall slappaste dagen hittils. Börjar klockan 1 och har då en föreläsning om tävlingscoachning med Nina Fox, ska faktiskt bli lite intressant. Men vi hörs iallafall, puss ♥
image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0