torsdag

Hallååå, idag är det torsdag vilket betyder att det är fredag imorgon, wooho. Dagen har varit helt okej, ganska sega lektioner men det funkade. När jag kom hem hade farmor & farfar kommit hit osvosv. Imorgon åker ju jag och maja direkt efter skolan upp till stockholm för lite återträff med favorittjejerna, ska bli ganska så awesome! Så nu håller jag på att packa, lyssna på justin och sånt där. Imorgon har jag stalldag och på förmiddagen har vi caprillibana, hoppas på att få en bra häst.. skulle helst ha For You, men hon har ju varit halt så hon går nog inte med.. men vi får se helt enkelt. Dock kommer jag inte kunna blogga i helgen, kanske gör någon mobilblogg på tåget imorgon, men det är sånt som märks. Ska också försöka fixa filmen på mig och Spisan som issa filmade igår, ska försöka lägga den som tidsinställt imorgon! Ush vilket sluddrigt inlägg, men vi hörs! Här får ni en till bild från igår.
världens finaste häst, finns inte ord för henne ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hon ser nästan ut som For You på bilden, bara lite mörkare :)

2012-03-29 @ 20:32:33
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0