tisdag

Gokväll sötnosar! Den här tisdagen har varit lite speciell, eller den startade på ett lite udda sätt. Hade somsagt sovmorgon och började klockan 1. Så skulle jag, issa & eleonore ta 522 till skolan men busshelvetet svänger av redan vid berg och åker 287382728 varv i ljungsbro. Vi typ wtf.. så vi fick gå från mitten av Ljungsbro och när vi kommer till skolan har matsalen stängt en halvtimme för tidigt så vi får äta en macka och festis..
Men föreläsningen med Nina Fox Stark var riktigt bra! Hon pratade lite om hur man ska tänka vid misslyckande, om mål och vart man vill som i detta fallet med ridningen. Jag blev otroligt motiverad att sätta upp mål för mig och för mig & spisan. Vi fick en lapp där vi kunde fylla i hur det såg ut nu och vad vi vill nå till den 1 augusti.
Hur det ser ut nu: Det går bättre och bättre med galoppen och Spisan har börjat stärka sig. Hon fungerar även mycket bättre på hacket än på det vanliga tredelade.
Mål för 1 augusti: Att spisan har stärkt sig ännu mer i galoppen och kunna samla sig någorlunda iallafall. Vill även ha hoppat någon cr på 90cm med okej resultat. Min sits ska även ha utvecklats och blivit bättre.
Efter skolan åkte jag ut till bebi och red en sväng, hon var lika fin idag och fick in en riktigt bra galopp. Ush allt går så bra nu så jag vet inte riktigt om det är sant, haha! När jag varit i stallet åkte jag såklart hem, duschade och pluggade fysik. Men nu måste jag kolla på Oliver Twist som jag missade förra veckan, men vi hörs, puss ♥

Kommentarer
Postat av: frida nyburg

Jaha ok:)



Allt bra idag då med dig?



kram Frida

2012-03-14 @ 06:06:42
URL: http://fridanyburg.blogg.seogg.se
Postat av: M O A

Åhh va fin header du har! :D kram

2012-03-14 @ 09:26:20
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0