sooool

Hallå där i solen. Jag hoppas inte att ni har suttit inne vid datorn hela dagen idag, sånt otroligt härligt väder ju! Jag var ju som sagt ute på tornby förrut, skulle byta ridvästen jag fick när jag fyllde år då den var för stor. Testade en mindre men de var sjukt obekväma så jag ska vänta lite, antingen spara till en till racesafe eller fortsätta släpa min gamla racesafe fram & tillbaka.Fick också med mig en ny ljusrosa discogrimma och en hovkrats så min hovkrats försvunnit och likaså grimman. Gick sen över till ikano med maja och där köpte jag ett linne & en bikini på gina, lite impuls sådär. När vi kom hem hann vi också med en promenad med varsin glass i solen och sola lite i trädgården! Nu har jag städat mitt rum och ikväll ska jag bara ta det lugnt och ladda upp inför en ny skolvecka.
lite bilder från dagen.
all in på rosa
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0