skolmästerskap och matteprov

Hej, hemma från skolan nu! Red somsagt skolmästerskapet på Cutex i förmiddags och det gick helt okej! Han är så förbannat stor och ganska seg så jag fick lite att bita ja, jag som brukar rida de "mindre" och piggare hästarna. Men han var iallafall väldigt snäll och söt! Fick en hel del hjälp med göra iordning biten av mina fina vänner Eleonore & Isabella, tack tjejer! Själv tävlingen då, Cutex dog typ inne på banan, seg som tusan. Men han hoppade iallafall och vi lyckades skrapa ihop 47 poäng och låg 7a (9placerade) efter första klassen. Vet dock inte vart jag kom på slutet då vi var tvugna att gå till matten, men magda skulle fixa mitt protokoll så jag får nog det imorgon. Issa & Eleonore filmade och fotade i massor, så jag ska bara redigera bilderna och få filmerna så ska ni få se!
På eftermiddagen hade vi matteprov och det gick sisodär, inte så nöjd, men iallafall. Nu är jag hemma och har naaada plugg, eller egentligen svenska, men jag orkar inte.. like a boss.
Men medans jag fixar bilder får ni en mobilbild som issa tog när jag precis suttit upp i förmiddags. Fina Cutex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0