skolmästerskap i dressyr & utvecklingssamtal

Hejsan, kom nyss hem efter en fredag full med dressyr och ett litet utvecklingssamtal nu på slutet. Som sagt var det skolmästerskap i dressyr och det var en hel del snygga ritter och hästar. Dock tycker jag att domaren dömde lite konstigt, men det är så det är. Nästa vecka är det min tur då jag som tidigare sagt ska hoppa Cutex.
Efter skolan var det utvecklingssamtal som gick finemang! Nu är det fredag och det är början på en fullspäckad helg! Imorgon ska jag först rida med Eleonore, sen ut till bjärka och träffa madde,cornelia & madde. På söndagen sover jag hos madde och sedan hem för att följa med issa till ridningen, sen hem och träffa skoltjejerna för sleepover. På måndagen följer dom med till stallet och ja.. Så bloggningen kan bli lite seg, men jag ska göra mitt bästa! Men vi hörs, puss ♥
du är så snygggg min man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0