Never plan that one day I'd be losing you

underbar cover.
Hej, nu har jag landat hemma efter en kort skoldag med hästkunskap och lite fysik. Arbetade med drömstallet på hästkunskapen och det är faktiskt intressant, men svårt och mycket att tänka på.. Men jag tror att det kan bli riktigt bra. Vi ska då alltså bygga upp en anläggning med någon sorts verksamhet, ska då rita upp allt på papper exakt hur vi vill ha det och kan säga att det är mycket att tänka på! Vi måste tänka på mått, ergonomi och säkerhet.. men det är roligt och annorlunda! Är iallafall hemma nu och har pluggat en liten stund, fastnade dock och behöver hjälp, så får vänta tills mor min kommer hem. När de andra kommer hem ska jag också ut till stallet och rida Spi, tror det blir ridhuset då jag nog kommer ut rätt sent.
Just det, imorgon är det dags för skolmästerskap och gud vad nervös jag kommer vara.. Har aldrig ridit Cutex förrut och än mindre hoppat honom, haha, men det blir nog bra. Så nu måste jag sätta min kamera på laddning så att jag kan bjuda på lite bilder och film imorgon! Men vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0