Mobilblogg

Hallå, ska alldeles strax åka till rese för att ta tåget mot stockholm. Hoppade somsagt idag och jag fick den nya söta hästen Aladdin. Han var en pigg och glad liten filur som passade mig riktigt bra, han gav ingenting gratis men när man gjorde rätt så gick han som en klocka. Hoppa kunda han också, hoppade mig ur sadeln ett par gånger! Haha! Men jag tyckte om honom och Lina var också nöjd och tyckte att vi funkade bra tsm vilket alltid är roligt! På eftermiddagen körde vi skolkörning och jag och eleonore körde merlin. Vi körde ut i skogen och merlin var piggelin, kul som tusan! Nej nu måste jag gå, här får ni ett par söta bilder på fina Aladdin!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Sööööte häst!! :D

2012-03-30 @ 18:31:00
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0