måndag

gokväll finisar, idag har jag varit glad.. speciellt över justins nya låt.. är så jävla stolt att jag i stort sett varit här sen starten och liksom sett honom växa, tönt jag vet men så ärre! haha! Skolan var seg, men fick till ett par skratt och bieberblasta justins nya låt hela dagen med emelie! Efter skolan cyklade jag och maja till stallet och red ut en sväng. Spisan var taggad och tyckte allt var superkul, så jag lät henne racea på lite i galoppen och jesus vad kul det var, haha! Cyklade sedan hem igen och efter jag ätit och fixat så gick jag och cornelia en promenix och prata om lite saker. Helt sjukt hur besviken man kan vara på en människa, inser hur glad man ska vara att man faktiskt har fina vänner som man kan lita på. Men nu är jag hemma iallafall och ska ta det lugnt ikväll, men vi hörs puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0