I got money in my hands that I really like to blow

Gokväll fina läsare, kom precis hem från stallet där jag var med issa som var snäll och joinade mig. Tänkte först inte rida då det regnade och blåste som tusan, men lyckades hitta en stund då det avtog lite och red då lite på banan. Spisan var brunstig och bitchade som tusan ibland, men annars var hon fin! Hon är så otroligt rolig att rida just nu, helt underbar ♥ När vi kom in till stallet var hon också supermysig och skulle pussas och slickas i ansiktet hela tiden, haha sessan.
Skolan var ganska så chill idag, hade hästkunskap och fysik. Mitt byggande av mitt drömstall går frammåt och nu ska jag börja rita upp. Haha fick till ett par rediga asgarv idag med, haha tur att jag har sånna underbara klasskompisar! Nu är jag hemma iallafall och ni ska få två bilder från ridpasset idag som issa fotade med sin telefooon. Men annars så hörs vi, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0