fredag och häääst.

Hej! Det är fredag, fint väder och en ganska så bra dag. Hade stalldag idag och på förmiddagen hade vi unghästhantering med ettåringarna. Jag, eleonore och issa hade lilla Sheba, borstade och fixade med henne. Efter en stund fick jag byta till Spectra och vi gick en stund med dem i ridhuset. Där tränade vi på olika kommandon och Spectra skötte sig jättebra, verkligen en urgullig och jättesnäll liten bebis det där!
På eftermiddagen skulle jag ha kört, men jag var tvungen att ha ellära som jag missade när jag var i sälen. Det sög rätt hårt.. så jag missade körningen idag med.. blä. Men fick sluta tidigt och åkte hem forever alone.. Men nu är jag hemma och ska ta det lugnt hela kvällen, puss ♥
tycker också att finaste lilla For You ska ta och bli frisk nu.. hon har ont i ena bakbenet och det kan vara en spricka. Hoppas på det bästa och att hon blir frisk snart, finaste hästen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0