damp

Andra gången jag skriver det här inlägget, men iallafall! Skoldagen var slapp, HLR på förmiddagen och ellära på eftermiddagen där vi fick sluta 1h och 40min tidigt, likeee. När jag kom hem åkte jag och maja direkt till stallet för att hinna rida innan det blev mörkt. Jag red på hacket igen och satan i gatan vilken fin häst jag satt på idag. Känns som att hon trivs så mycket bättre på hacket, blir inte alls lika stark och springig, jag behöver bara krama tygeln och hon lyssnar direkt! Tänkte först trava upp för en backe, men hon kändes så bra så jag lät henne rulla in i galopp och hon galopperade sansat och långsamt. Det brukar hon aldrig kunna, inte utan att busa iallafal! Så idag är jag så nöjd över min busa!
Nu ikväll har jag pluggat och packat, imorgon åker jag nämligen till Sälen, woopaa! Kommer dock saknar hästen min och mina brudar! Men det blir nog bra, kommer dock inte kunna blogga så mycket. Kanske hinner med något mobilinlägg, annars har jag tidsinställt listan. Men vi hörs, puss ♥
Glee låten jag drogar som mest nu, sjungs dessutom av Blaine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0