Dag 8. Min största rädsla inom ridsporten

Alltså rädsla och rädsla, jag är inte rädd när jag håller på med hästar.. Då skulle jag antagligen inte hålla på med det, för hur kul är det om man går runt och är rädd? Visst kan man bli rädd om någonting händer. Jag tycker det är obehagligt när hästen har panik och ställer sig och sånt. Men jag går inte runt och tänker på vad som kan hända, för somsagt, det blir ju inte roligt då. Men om man tänker efter.. om man ramlar av och blir översprungen, går omkull och får hästen över sig osv. Ja det finns mycket obehagligt som kan hända när man håller på med hästar, men även så otroligt mycket glädje dessa djur ger oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0