Dag 7. En sak som aldrig får hända

En sak som aldrig får hända.. att mitt intresse dör ut. Även fast jag har en känsla av att hästar är något jag alltid kommer hålla på med, det är liksom det jag brinner för. Jag har mål och drömmar, så jag tror att risken att mitt intresse försvinner är minimal. Dock finns ju risken att man inte har råd att hålla på så mycket man vill när man blir äldre.. Men jag ska kämpa som jag vet inte vad för att kunna arbeta med hästar, det är det jag vill.
En sak till som aldrig får hända är att man blir så skadad att man inte kan rida mer, t.ex förlamad. Även fast man har sett människor jag fortsätter med ridningen trots förlamningar.. Så är det en sak som aldrig får hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0