Dag 10. 10 saker du inte visste om mig

  1. Jag har otroligt stora drömmar, dock är det inte många som vet om dem. Ska berätta en av dem i ett senare inlägg på den här listan
  2. Jag älskar att shoppa hästgrejer!
  3. Jag skrattar väldigt mycket för mig själv, haha!
  4. Jag pratar i sömnen hela tiden, oftast är det bara mummel, men jag pratar sjukt högt! haha.
  5. Jag underskattar mig själv hela tiden, vågar nästan aldrig tro på mig själv. Istället tänker jag igenom alla sätt som jag kan faila på.
  6. Jag älskar hästar som har ett "flickigt" utseende, smäckra och ja, ser tjejiga ut. Som t.ex Douglas Lindelöws Talina.
  7. Bland det värsta jag vet är att prata inför en grupp, jag fullständigt hatar att redovisa.
  8. Jag tycker killar som rider är förbannat stiliga, haha jag och maja drunknade bland välklädda och snygga hästkillar på eurohorse, underbart. haha!
  9. Jag är världens tidspessimist och går alltid ca 10 minuter innan bussen går när det tar typ 2 min till busshållplatsen.
  10. Nu kommer jag inte på någon mer.. hmm.. mitt hår växer supersnabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0