chanelliee

Hallå, kom hem alldeles nyss efter lite busstrul, men iallafall. Hade fysikprov idag som gick åt helvete, blir nog mitt första F är jag rädd. Men vad ska man göra? Hade sedan biologi då vi kollade på glee, svenska och matte.
Idag är första dagen då jag inte behöver stressa över något plugg, känns skönt att kunna ta det lite lugnt på kvällen utan massa måsten. Har dock en liten klump av saknad i magen, jag saknar min Chanel så otroligt mycket.. Hon var och är så perfekt den hästen. Ska ta med mig tjejerna och åka och hälsa på henne, vill veta att hon har det bra..

Kommentarer
Postat av: julia.

aww .. Chanelis är min fina prinsessa!

& Jenny, jag svär. hon verkar ha det jättebra !! :D

2012-03-15 @ 20:00:59
Postat av: Isabella

Finisar :)

2012-03-15 @ 20:57:21
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0