27 mars

Hej! Sitter nyduschad och en aning trött i soffan med datorn i knät. Skolan rullade på som vanligt, fick tillbaka ett matteprov och vart sjukt besviken och arg. Misslyckades.. men sånt är livet, inget F iallafall. Kollade på Allt för min syster på biologin och var nära till tårar där. Fick till en hel del skratt i vilket fall som helst! Efter skolan cyklade jag och maja till stallet och red ut i kvällssolen. Min tossa var pigg och glad och tyckte livet var toppen, haha söthäst ♥ Cyklade sedan hem igen, åt mat och duschade, nu sitter jag här och laddar upp batterierna för ännu en skoldag med lite Justin i öronen. Men vi hörs, puss ♥
finaste bebis, dock inte från idag.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0