-

Godmorgon! Hoppas att ni hade en fin lördag igår, det hade jag!
På förmiddagen red jag somsagt med Eleonore, vi red där den gamla paddocken låg och det var faktiskt väldigt bra underlag. Jag red som sagt på hacket och det gick sjukt bra! Spisan var pigg men jag känner att jag har mer att säga till om på hacker och hon lyssnar mycket bättre. Sen får hon en mycket renare galopp på det också och håller inte på att trava med bak, så nu kan vi satsa på att stärka galoppen!
På eftermiddagen/kvällen åkte jag, cornelia och madde r till madde s och hade myskväll. Var jättelänge sen vi sågs allihoppa så det var supermysigt. Vi lagade mat, grillade marsmallows, pratade och skrattade! Sent på kvällen tog jag och c bussen hem och efter 3 år på bussen landade jag hemma!
Idag har jag lite inplanerat, jag ska lite senare följa med issa till hennes ridning och sen ikväll blir det sleepover med henne och de andra tjejerna. Ska bli megakul men bloggen blir lidande ikväll också, men ni överlever, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0