we'll do it all

Hejsan finisar, nu har jag landat i soffan med ett arbete om hästraser framför näsan, jaa hellre det än typ kemi? Där har vi det fina med att gå hästlinjen man får faktiskt ha intressanta läxor varvat med de mindre intressanta. Hade somsagt jour i skolans stall efter skolan idag, då var vi typ 6 stycken som skulle vara där tills 7. Idag skulle höpåsar packas, hästar skulle fodras och lite sånt, de är alltså sånt det handlar om och annat som kan behövas göras. Blandannat klippa hästar och ibland motionera vissa och blablabblaaa. Jag har somsagt jour imorgon och på fredag med, alltså inte på torsdag som jag råkade skriva igår.
Men nu är jag iallafall hemma och ska fortsätta på min inlämningsuppgift om Gotlandsruss och Hanoveranare :)
Men vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0