two is better than one

FREDAG ♥ och jag kom hem för någon timme sen efter att ha sett på Schindlers List på bio med skolan. Innan det hade vi lite stalltjänst på morgonen, skulle egentligen klippa också, men det hanns inte med. Filmen var iallafall väldigt obehaglig, man kände verkligen hur  verklig den var och jag tror att det var ganska många som blev lite berörda.
Men somsagt nu är det helg och jag har inga speciella planer förutom att ha morgonfodringen imorgon och sedan också rida min bebis. Känns som om jag är världens tråkigaste nu för tiden, i veckorna är det plugg & stall som gäller och på helgerna är jag så otroligt seg så jag orkar inte med något. Haha, jag får ta och skärpa mig..
Men vi hörs, puss&kram ♥
Tumblr_lwz2fyar6o1r6h3iuo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0