tvåtusentolv tjugohundratolv

Hej & GOTT NYTT ÅR ♥ Igår hade jag en trevlig nyårsafton med härligt folk! Träffade cornelia, hanna och madde hemma hos cornelia och tog bussen till stan sen vidare till Malmslätt. Där mötte vi upp Cornelias klasskompisar och några till som hade hyrt en lokal och så åt vi osånt. Lite senare på kvällen trillade det in mer folk och det blev en trevlig kväll, vissa stunder var värdare än andra, men jag är nöjd :) Kul att träffa lite nytt roligt folk med.
Vaknade upp hos cornelia med c,h & m, hanna åkte tidigt medans jag och de andra 2 kollade på film och åt en massa frukost. Vi fortsatte i samma spår fram till tresnåret då jag gick hem för att åka till stallet.
Jag och maja hoppade i ridhuset, spisan var knäääpp, men duktig! Tränade på att hon inte skulla tagga och rusa så mycket genom att göra halt när hon började skutta runt. Det funkade ganska bra och jag tror att vi ska fortsätta med det då hon faktiskt blev lugnare. Hoppade iallafall ett räcke på ca 85-90 vilket gick fint, duktig tjej ♥
Nu är jag hemma iallafall och ska bara ta det lugnt ikväll, är sjukt trött. Ska se om jag kanske kan få tag på några bilder från igår, annars får ni klara er, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0