torsdag

Hejj, har ni haft en bra torsdag? Min har varit ganska så bra, får jag ta och säga. Skolan gick ganska snabbt, hade en jobbig idrottslektion på morgonen. Däremot väldigt nödvändig, min kondis ligger verkligen på noll, likaså mina armmuskler, haha! Efter det hade vi en seg fysik lektion, sen svenska och sist matte, så slutade vi vid 2. När jag kom hem så chillade jag lite, sen var jag snäll och följde med maja till stallet. Jag trodde att spisans andra medryttare skulle ha henne idag, men det hade tydligen ändrats så när jag kom dit hade ändå ingen ridit. Men jag hade inga ridgrejer med mig så jag tog med henne till ridhuset och tränade "puss" och gick lite med henne medans maja red. Fick även rida lite på Mirexo vilket faktiskt gick väldigt bra, han är fin den hästen :)
Nu är jag iallafall hemma och har ätit kinamat och duschat, nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, puss ♥
Här får ni en söt bild på min bebis från idag, världens finaste häst, både på in och utsidan. Hon är bäst :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0