This or that, svar

Chila/Spisan Den här frågan känns inte riktigt rättvis att ställa då jag älskar båda två oändligt mycket och skulle inte byta bort dom mot något. Men om jag måste välja så väljer jag spisan, just för att jag har haft henne som i stortsett min i mer än 2 år och knytit ett starkt band mellan oss. Men jag älskar Chila, sjukt mycket ♥
blogg/facebook
singel/förhållande
chips/godis
rida lektion på gunnorp/sköta-rida spisandetta är olika från dag till dag, om spisan är pain in the ass så är det roligare att rida lektion på Chila. Men om det går bra med spisan och fint väder så är det roligare att rida henne för det är lite mer runt om själv ridningen, inte bara åka dit och rida lixom.
tv/dator
Jw/Kingsland - bara för att kingsland är så förjävla ovärt dyrt. Sen är Jw byxorna bäst.. men kingsland har också mycket fint, men för dyrt.
ginatricot/hm
stadium/intersport

chila/chanel Chila är speciell för mig, men om jag skulle ha någon av dessa som egen skulle det vara Chanel. Sen var jag och Chanel verkligen som gjorda för varandra, det sa klick som det aldrig gjort med någon annan häst förrut. Om jag dock ska välja den jag älskar mest är det Chila.
sommarläger på gunnorp/allhelgonaläger på gunnorp
ridhus/ridbana
dressyr/hoppning
ridskola/privatstall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0