Slut på 2011

2011 har varit ett bra år överlag, jag har utvecklats något otroligt i min ridning både genom gunnorp, rida själv på spi och på skolan. Jag har utvecklats mycket som person också, jag har blivit mycket mer frammåt och vågat gå över mina egna gränser, gjort saker som jag aldrig trodde jag skulle göra. Sen har jag också fått många nya fina vänner i bla nya klassen, men samtidigt hållt hårt i mina gamla. Ja, det har varit ett bra år, men 2012 ska bli bättre.
här får ni lite härliga bilder från året som gått.
firande av camilla med kladdkaka och saft i skolan

ridning på gunnorp där 3/6 ramlade av

Gotland med 9D

Fotbollsturnering

Avslutningsmiddag

Gick ut 9an, en dag fylld med tårar, skratt, sorg & lycka.

Avslutningskväll med fina tjejer

Sommarläger på gunnorp med min finaste Chanel

Smultronstället med världens bästa gunnorp-tjejer

Började på vreta, i världens sjukaste klass!

Filmtittande på skolan efter en sväng till cloetta

Bio med klasstjejerna

Myskvällar med klasstjejer

Fangirlat som aldrig förr

Allhelgonaläger med finaste Chila

Och sist men inte minst, den fyrbenta som varit min klippa genom allt. Min Sweet Spider ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0