she doesn't mind

Hej. Sitter i soffan med lite söndagsångest.. jag orkar inte. Men jag har haft en bra söndag iallafall, var på stan med syster, kollade runt och fikade på espresso house. Efter det träffade jag Cornelia en stund, vi var ute och gick i kylan. Supermysigt, har saknat den tjejen ♥ När jag kom hem åt jag och har nu kollat på ponnyakuten, bästa programmet just nu, utan att tveka. haha!
Men imorgon är det ny vecka med nya mål. En ganska lugn vecka för min del, inte allt för mycket i skolan förutom ett foderprov på onsdag. Sen så har jag Spisan måndag, tisdag och på lördag, men ska kolla på hoppträning på tisdag så hinner nog inte rida då.. haha skitsamma, vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0