saturday

Hejsaan, den här lördagen började jag redan klockan 6 för att åka ut till stallet och ha morgonfodringen. Var klara där runt 9 någongång och då åkte vi hem och åt frukost. Sedan satt jag och Maja döda i soffan och kollade på film. Åkte tillbaka till stallet vid 3 någongång och red då ut en sväng på en pigg Spisa, hon var gaaalen, haha! Vi körde bara i skritt och trav, efter vi hade travar så trippa hon runt och höll på, men det som är bra med henne är att hon kör aldrig i väg i full galopp om jag inte säger åt henne att göra det. Det gör att jag alltid känner mig 100% säker på henne :)
Nu är jag hemma iallafall och maja sitter och kollat på en massa 1D klipp, även om jag inte är något riktigt fan måste jag säga att LIAM är förbannat snygg! Men vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0