Oh My Biebeeeeer.

JUSTIN HAR FÄRGAT HÅRET MÖRKBRUNT OCH JAG DÖR. SÅ SINNESSJUKT SNYGGT ♥

Sådär, nu har jag lugnat ner mig, kanske.. eller nej. Men idag har jag bara tagit det väldigt lugnt, har träningsvärk i mina ljumskar, haha! Jag har nördat lite Sims 3 Husdjur som jag inte spelat på hur länge som helst, haha men det var lite mysigt sådär. Sen har jag ätit världens godaste räkmacka med mamma och pappa och isist men inte minst fangirlat över justins nya frisyr och dampat på de falska beliebers som unfollowar justin pågrund av detta. DAMP. Men annars är det fint! Resten av dagen ska jag fortsätta i samma spår, men lite senare ikväll ska jag ut till stallet för att ha kvällsfodring, men vi hörs, puss ♥

Kommentarer
Postat av: avin

JAha okej, men du är det ett rykte om att justin kommer hit den 12 augusti eller kommer han hit då? :)

2012-01-15 @ 15:00:12
URL: http://avin.devote.se
Postat av: Isabella

Haha, och du säger att jag är en stalker? XD

2012-01-15 @ 15:25:44
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0