men jag vill inte veta vad, för därifrån syns längtan mer.

Hej sötnosar, förlåt för seg bloggning idag, men jag glömde faktiskt bort bloggen.. sen har jag faktiskt inte suttit vid datorn idag. Vaknade runt 12 och kollade på hsm, haha nostalgi ♥ Sen hittade jag inte mitt presentkort på hööks och dampade lite, men pappa var snäll och lånade ut pengar till mig.. Så jag och maja åkte ut till hööks och jag fick med mig rosa Magic Brush hem. Gick även över till HM och köpte mig en liten parfym som luktar mummaaaa. Sen satte vi oss på donken en stund och såg bland annat en kvinna faceplanta som aldrig förr stackarn.. Men det var trevlans annars! haha. Nu har jag iallafall kollat på Ponnyakuten och duschat, men vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0