Landat

Nu har jag landat efter några fullspäckade dagar, därav den usla bloggningen. Men jag har haft annat för mig och inte haft tillgång till någon dator. Men ska dra igenom dagarna lite snabbt iallafall.
Tisdag - Torsdag: Dessa dagar spenderade jag i Strängnäs med mina favorittjejer, vi firade lilljul på onsdagen, åt julbord, kollade på julklipp från hp filmerna, delade ut julklappar och åt julgodis. Fick fina presenter som nagellack, bodylotion och presenkort! Tack dagarna tjejer, det har varit lika roligt som alltid, ni är bääst ♥
På torsdagkvällen kom Catharina och hennes pappa hit på middag, så kvällen spenderade jag med henne. Vi kollade på film och hade allmänt kul!
Fredag & Idag (Lördag): Har jag spenderad med klasstjejerna, vi var först i ånestad och kollade på tävlingar. Jag fick även pussa på min älskadeälskadeälskade lilla HAVANNA ♥ Min första stora kärlek och som fortfarande har en speciell plats i mitt hjärta ♥
Åkte sen in till stan och åt på bk, sen pendeln till nkpg. Lite senare kom madde också, då åt vi taco, kollade på 3 och en halv filmer och hade det supermysigt. Haha sjukt vad roligt man har med dom där 4!
Men nu har jag landat hemma och ska inte göra någonting idag, är helt död. Men vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0