if only they could see

Hejhej, kom hem från stallet för en stund sen. Gick lite med bumsan i ridhuset och körde lite "frihetsdressyr" lite amatörigt sådär. Jag la grimskaftet över halsen på henne och hade lite godis i fickan, efter ett tag följde hon mig som en hund, stanna när jag stanna, sprang när jag sprang och var jätte söt. Hon är väldigt lättlärd min pålliee, ska fortsätta med sånt där för det är riktigt kul kan jag lova.
Sen jag kom hem har jag slått in lite julklappar till lilljulen och ska snart hoppa in i duschen och sen packa. Imorgon åker jag någon gång vid lunch, så jag hinner nog med ett inlägg iallafall. Sen när jag är borta blir det nog ingen bra update, kanske slänger in något mobilinlägg, men förvänta er ingenting. Men vi hörs imorgon, puss.
här får ni en gammal bild på oss 2 ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad coolt! :D Skulle också vilja ha en pålle att leka lite med sådär ;)

2012-01-02 @ 20:05:57
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/
Postat av: Isabella

Sv: JA! Men jag är så effing lat av mig Oo

2012-01-02 @ 20:56:41
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0