horsiedaai

Go fredagskväll finisar, har landat i soffan efter en fullspäckad hästdag och lite tacos i magen. Sa igår att vi skulle ha HLR på förmiddagen och skolkörning på eftermiddagen, inget av detta blev det. Skolsköterskan var sjuk, så istället för hlr hade vi lite frisering av unghästarna och deras mammor, inte mig emot. Jag och Eleonore hade Jalusi och hennes dotten Sheba, supergulliga båda två!
Sen på eftermiddagen visade det sig att alla körhästar utom en skulle skos så istället för det fick vi rida lite självständigt. Jag fick finaste Solereo, hon var hur fin som helst! Lite spänd imellanåt, men utöver det amazing. Den hästen alltså ♥
Eftersom vi inte trodde att vi skulle rida hade vi inte med oss några stövlar, så jag issa och eleonore fick låna chaps i strl L...

Sen fick också fina Solereo var med på bild, finis.

På eftermiddagen hade vi också lite stalltjänst sen slutade vi tidigt.. om det inte vore så att vi skulle ha jour.. så vi fick sitta och vänta i en timme, score. Idag valde jag och brudarna att ha röda stallet där körhästarna och "unghästarna" står. Var lite mer varierande än i vita.. haha men det gick hyffsat fort.
Nu är jag iallafall hemma och ska tjilla galet ikväll, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0