Hööks vår/sommar kollektion

Hööks-katalogen damp ner i min brevlåda idag, jag älskar att sitta och bläddra i den. Måste säga att det finns otroligt mycket fina grejer den här gången.
Dessa färgglada schabrak med lindor är riktigt tuffa enligt mig, skulle gärna införskaffa det blåa setet och sedan de orangea lindorna att matcha mitt scapa. Jag älskar att hööks äntligen vågat ta ut svängarna även för storhäst!
De nya discogrimmorna är supertuffa med, haha jag älskar dom! Spisan har ju en mörkrosa från förre gången nu, men den börjar bli riktigt sliten och trådar hänger ifrån den. Så är sugen på att köpa en ny som hon kan ha i hagen sen när den gamla är trasig.
Hv-polo pikéerna är ingenting att leka med heller, mums.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0