he always belong to someone else

Hej gulls, vet ni hur otroligt trött jag är? Helt sinnessjukt, har varit död hela veckan.. Iallafall så var skolan otroligt seg idag, eller hästkunskapen var helt okej. Började på ett nytt arbete om morderna hästraser idag, jag ska skriva om Gotlandsruss & Hannoveranare vilket är ganska så intressant. Men under dagen hann vi också med en fysik och en biologi lektion vilket var otroligt segt och jag var ganska så nära på att somna ett par gånger. Nu är jag iallafall hemma och har precis druckit upp mitt chailatte och läst lite i fysikboken. Borde egentligen plugga engelska glosor, men den boken glömde jag i skolan, score. Så kanske ska skriva lite om hästraserna, om jag orkar. Men vi höres fina ni, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0