Dag 8 - En bild på mitt rum med Justin bieber posters

Oj, vad kaos den här bilden blev och väldigt skarpa mobilbilder med. Orkade inte riktigt plocka upp systemisen och fota. Men iallafall här har ni mina posters och bilder som sitter på väggen. Ni fick även med några av mina justin saker, har något mer.. Men på bilden är det nsn, first step 2 forever, under the mistletoe och someday parfymen och bodylotion. Japp.. här har ni det och om någon tycker det är "fjantigt" att jag har en massa sånt här som pryder mina väggar så okej, min carebox sprängs av överbelastning ;)

Kommentarer
Postat av: avin

Var har du köpt someday? :)

2012-01-15 @ 01:20:51
URL: http://avin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0