Dag 2 - Min första Justin Bieber konsert

Den här blir lite svår eftersom jag inte varit på någon konsert med honom ännu. Men jag kan ändra den till hur min drömkonsert skulle vara!
Den skulle jag vilja gå på med några kompisar typ Emelie och sen Maja, vi skulle åka upp till sthlm (om konserten nu var där). Väl där skulle vi ha plats på soundchecket och kunna se honom lite mer personligt och jaa inte helt in action liksom, skulle vara grymt. Sen när själv konserten var skulle vi ha Meet n' Greet biljetter och få träffa honom och prata med honom. Ta en bild med honom och få säga det man vill säga och krama honom. Sen se han bita i sin läpp, aw... haha! Aja, sen på konserten skulle vi stå långt fram och jag skulle bli One Less Lonley Girl.. haha *drömmer*.. Men det är drömmen :)
Hoppas till 100000 att han kommer till sverige iår så att en del av drömmen kan uppfyllas 2012, för då jävlar ska jag vara där och ha den bästa kvällen i mitt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0