Dag 19 - Min favoritsak med Justin

Jag kan börja med att jag inte riktigt förstår den här frågan? Menar de en någon speciellt som jag gillar med Justin eller en sak som jag har med Justin? Haha.
Men vi säger att det är en speciell sak med Justin som jag tycker om.. Jag älskar att han fortfarande är så down to earth, han har inte blivit en sån som bara bryr sig om sig själv och sin karriär. Han gör så otroligt mycket för välgörenhet, bland annat donerar 100 000 dollar till en skola för hemlösa barn. Det bevisar att han verkligen bryr sig..
Sen att han verkligen bryr sig om oss, oss beliebers. Han är väldigt noga med att så ofta som möjligt påminna oss hur mycket han älskar oss och att han inte hade varit där han är idag utan oss. Han vet hur glada vi blir när han säger det, han får oss att känna oss speciella. Jag älskar denna kille, han är underbar ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mm, men liksom om det är okej! annars kan jag byta och ta en annan? :)

2012-01-24 @ 16:36:13
URL: http://photocout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0