when you're happy like a fool, let it take you over.

Hallååå, fredag idag om någon missat det och jag hade halv stalldag idag. Min grupp hade dekorativ hästvård då vi skulle knoppa, klippa öron och runt kronranden och såndär. Hade dock inte så mycket tid så jag satsade på att knoppa Filippas man. Jag har alltid kört vik metoden, men Magda visade ett annat sätt idag så jag tränade på det. Gick lite sådär, vissa knoppar blev ganska bra, dock lite ojämna och så måste jag fläta lite hårdare ;) hah. På eftermiddagen hade vi naturbrukslektion, hade då bara en genomgång och fick ett arbete som vi ska göra. Det fick vi välja om vi ville göra i skolan eller hemma, så vi åkte hem.
Juste, EMELIE! Ha det bäst i Thailandooo och sola åt mig, gonna miss u bieberkompis ♥
Nu sitter iallafall jag och majabaja och kollar på Glee, men vi hörs, puss swetisar
här får ni en liten random bild på söta Filippa, dock hade hon inte såhär fina knoppar idag.. haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0