when you try your best but you don't succe

godmorgon, idag vaknade jag hyffsat tidigt för att vara jag och har precis druckit lite chailatte. Har bara en plan idag och det är att åka till stallet, hade tänkt rida ut men efter att spisan fick styltor efter 3 steg så tar jag och rider i ridhuset idag. Ska försökta få henne lång och låg och trava igenom henne, får se om det funkar.
I eftermiddag tror jag att håret ryker, eller topparna iallafall. Mamma ska få uppgiften att klippa litegran, mitt hår ser verkligen ut som ett fågelbo just nu.
Vi hörs, puss ♥
älskling.

Kommentarer
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg & designare

hej jätte fin blogg! följa varann via bloglovin? kram! :D

2012-02-19 @ 10:09:20
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0