we're soldiers

gokväll finisar, sorry för min dåliga update idag men jag har inte suttit vid en dator eller orkat mobilblogga. Men jag red busan på ängen idag och det gick sjukt bra stundtals! I början var hon väldigt laddad och ville inte tagga ner. Men efter lite ridning på en åtta med både skritt och trav fick jag igenom henne ordentligt i traven och kunde sitta ner utan att hon började dra. Sen mot slutet fick hon lite damp, men annars var hon grymt fin! Önskar att vi hade haft en fotograf med oss, men det får bli nästa gång!
Nu ikväll har jag och familjen varit hos catharina och hennes mamma, har ätit och kollat på melodifestivalen typ, mysigt värre och ulrik munther är lite småsöt och följer mig på twitter, hihi. Mysig kväll annars!
Imorgon ska jag soooova, sen ska jag med eleonore till stallet och hoppa acce medans hon hoppar romeo i think! Men vi hörs, puss!
1 år sen Never Say Never kom ut på bio i USA idag, underbart ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Fast det var ju inte jag som gjorde bilden, haha. Hittade den på funnythings sida så då tog jag den. :P Fokusera inte på att JB är med, utan det roliga i bilden . ;)

2012-02-12 @ 10:26:11
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0