we made it all this way

jag älskar dig, jag älskar dig. så mycket. du är bäst.

Kommentarer
Postat av: Saga

Kan du inteTa med henne till Gunnorp i sommar :D

Ja menar du rider ju henne så mycket verkar det som när namn läser din blogg o då kan du väl ha me henne till Gunnorp till sommaren ? :))



Känner dig inte men du har en gaaaaaalet fiiiiin blogg cheyyen :D

2012-02-20 @ 21:33:19
Postat av: jenny

Haha, jag har funderat lite på det, men för det första är hon ju inte min sen vet jag inte riktigt hur hon skulle funka med det. Hon är väldigt känslig hela hon så jag vet inte riktigt hur hon skulle reagera.. Sen känner jag att eftersom att jag rider henne så ofta vill jag rida en gunnorphäst på lägret ;) Men kanske på allhelgona någon gång! Ska du på samma läger som jag? :)



Tack så mycket! :D

2012-02-20 @ 22:28:00
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0