torsdag

nu har mitt hår toppats och det känns så kort att jag snart får panikångest och hoppar ut genom fönstret.
Annars har min dag varit slapp, jag och maja har kollat på Glee all day och bakat kladdkaka. Så det har varit slappt och imorgon beger vi oss mot våran födelseort, göteboooorg! Ska bli superkul och jag är galet taggad.. mitt hår får jag nog knyta ihop så att ingen chockas av detta.. haha. Men nu ska jag fortsätta kolla på Glee, som alltid. Men vi hörs, hinner nog inte blogga innan jag åker imorgon. Men somsagt kanske något mobilinlägg, annars instagram @jennnyg
puss
han är snygg, nanana
431347_2896521045183_1025043048_2307077_1556821705_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0