the fear you won't fall

Gokväll söta bloggläsare, jag sitter nyduschad i soffan och har kollat på ponnyakuten. Jag tycker Shirins träning var grymt cool, tror det är lite så jag måste tänka när jag rider spisan. Hon är så sjukt känslig och bara minimala hjälper krävs och när jag tränade för Karro sa hon att jag bara skulle tänka det jag ville och det fungerade. Så ska fortsätta att tänka mycket och att inte glömma andas när hon dampar, hihi.
Ja, annars då? Det blev inget matteplugg, jag hittar ingen motivation alls och känner Jag gör det imorgon känslan. Så ska plugga sönder på mattelektionen och sedan får hela eftermiddagen gå åt åt matteplugg, så är det när man är lat på helgerna. Annars händer ingenting jättespeciellt denna vecka, utan stallet på tis,tors och lörd.. sen ah.. ingenting speciellt. Är btw väldigt skoltrött som ni kanske märker, hittar somsagt ingen motivation alls, ingenting. Tur att det bara är 2 veckor till sportlovet, sportlovet kommer bli grymt med. Jag blir 17, massa ridning och avslutar lovet med Gbghs, taggaaaa. Nej nu ska jag sluta svamla, men vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0