tack för allt..

... världens finaste ponny, jag hoppas att du har det bra utan några ålderskänningar där du är nu. Men jag vill tacka dig för allt, alla fina stunder vi haft tillsammans. Jag hoppas att du vet hur otroligt mycket du betydde och fortfarande betyder för mig, jag älskar dig Arrac, så otroligt mycket.
Det värsta är att jag vet att jag aldrig kommer få chansen att pussa dig på mulen och berätta hur bäst du faktiskt är igen. Att jag aldrig fick säga hejdå. Men en sak lovar jag dig, jag kommer aldrig glömma dig. Så tack för allt min fina ponny, jag älskar dig, föralltid ♥♥
Vila i frid älskling, du är saknad.
1989 - 2012


arraccc
Arrac <3 de 10 dagar jag fick dela med dig va de bästa 10 dagar i mitt liv. I stallet var du världens gosigaste <3 , när du kom fram te mig i hagen , dt kallas lycka =)<3 min stjärna. Jag hoppas verkligen att vi 2 får dela MÅNGA fler underbara läger tillsammans , du& jag dt e så dt ska va. Jag älskar dig för mke <3 jenny (L) arrac - livet ut <3 du är bäst älskling ! (L)
<p>&lt;33</p>
<p>Jag saknar dig min prins &lt;3</p>
<p>Arrac &lt;3</p> <p>&nbsp;</p>
<p>Avslutning :/</p> <p>&lt;3</p> <p>&lt;span style=
<p><span style=
<p><span style=
<p><i><span style=
Jag älskar dig, alltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0