söndagskväll

Hej, red ju somsagt Acce tidigare idag, det gick faktiskt riktigt bra! Vi hoppade lite och han var superduktig, så jag är nöjd efter att bara ridit honom i typ 10min förrut.. haha. På slutet vart han dock lite trött och stannade ett par gånger, men 90 tog vi oss över iallafall, haha, han är söt.
Nu ikväll har jag pluggat lite och kollat på ponnyakuten, borde plugga lite till då jag har en hel del i skolan den här veckan. Idrottsprov, engelska förhör, naturbruks inlämning och sedan måste jag kolla på biologi inlämning osv. Men efter den här veckan är det LOV och det gör allt lite enklare. Men vi hörs iallafall, puss ♥
bild från förra gången jag red acce, lite lagom fult sådär, men ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0