snabbis

Har landat i min sköna säng efter en härlig onsdag! Red ut idag på S och satan i gatan va pigg hon var, skulle krulla ihop sig och göra krumsprång och skjuta upp ryggen stup i kvarten, haha söte. Det roligaste är att hon och mirexo taggar upp varandra så sjukt mycket och när spisan kör någon specialare hänger mirre på direkt, haha sötnosarna därja.
Kom hem, kollade på Glee med systeryster en stund innan jag började byta om och åkte in och mötte berzanbrudarna. Vi hade en supermysig tacokväll med en hel del snack att ta igen, dom är så fina så ♥ Efter lite problem med bussar som inte gick längre kom vi hem tillslut och nu är jag hemma och ska soooova.
Här får ni lite blider från kvällen, jag är ful, men vi hörs puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0