skolaa

Hallåå, kom hem nyss efter sista skoldagen innan lovet, så nu har jag LOV! Idag var vi i stallet på förmiddagen och min grupp hade ridning, programdelar från LC:2. Lina delade ut hästar idag och jag fick Cleo, ett litet piggt och gulligt sto. Själva ridningen gick ganska bra, ibland så ville hon mest springa och när man började kräva slängde hon med huvudet. Men när man väl övertalade henne och underhöll henne lite så gick det superbra! En häst som gör rätt när ryttaren gör rätt, superfin! Tog några bilder på henne, men när jag skulle lägga upp dom på instagram så laggade min mobil ihop.. så de försvann.. Men fotade lite andra hestisar med telefonen iallafall! Dom bilderna får ni här nere sen.
På eftermiddagen hade vi naturbrukslektion och det var nog en av de mest stressiga lektionerna på länge. Vi skulle vara i grupper om 4 och på en och en halv timme göra en powerpoint om ett djurs matsmältningskanal och beteende. Vi fick katt och vi hann, på det skulle vi redovisa med, woho.. Men det gick fint. Ikväll kommer min farmor & farfar och jaa.. men vi hörs! Här har ni lite bilder från skooolan :)
påväg till vinterhagarnaaa
Issa & Filippa
Bisquit aka Kakaaan :)
Fina Solereo :)
Atom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0