scandi 2012

var helt grymt bra! Stämningen har varit på topp och man har bara varit glad hela tiden!
I fredags var jag och maja där heldag, var nån meter från roffe, maria gretzer och lisen fredricsson. Såg även en hel drös med bloggare och deltagare från PA. Lite shoppat fick jag också, bild kommer nedanför! Igår var vi också heldag och allt var lika bra då. Göteborg Trophy var iallafall mest spännande, när roffe var inne på banan var det knäpptyst och hela arenan drog efter andan över varje hinder. Men han var den enda svenska felfria och i omhoppningen var han snabbast och felfri till sista hindret där han pusha på lite mycket och rev översta bommen. Men jesuskristus vilket jubel det var ändå, hela arenen skrek och applåderade, galet.
På kvällen var det kür och Patrik Kittel gick och vann, superkul och för oss avslutades helgen med nationalsången och en jävla massa jubel, underbart. Jag har fotat en väldig massa och ni ska få en väldig massa bilder!
Ni får bilder på min inköp sen, datorn laggar så jag kan inte lägga upp dom nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0