if you got someone who's worth fighting for

Halloj, sitter och dricker världens godaste vaniljte och myser i soffan. Skolan gick ganska snabbt, hade prov på foder och sånt, skulle svara på en hel del frågor och skriva en liten foderstat. Gick faktiskt ganska bra tror jag, eller det hoppas jag. Sen blev jag och Eleonore "tvingade" av vår mattelärare att berätta om nv inriktningen på öppethus.. kul. (om nån är sugen på att komma på öppethus är det förövrigt kl 13-17 på fredag) Så efter skolan fick vi stanna kvar för att vara med på något möte och det var rätt så övärt, sen träffade vi en skum person på bussen och missade 12 med 1 sekund, livet lekte just då, ahrå.
Nu på kvällen har jag suttit och pluggat matte, väldigt misslyckat då jag inte fattar någonting av dessa ekvationssystem.. tog en paus och mumsa i mig några pannkakor och nu har jag avslutat pluggandet för idag. Nu ska jag fortsätte med mitt tedrickande, vi hörs, puss ♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0