If we could only have this life for one more day

gokväll sötnosar, var somsagt sjuk idag men känner mig bättre nu. Fortfarande lite huvudvärk och illamående till och från, men ska nog till skolan imorgon. Var iallafall i stallet och gosa med min bebi förrut, den hästen kan verkligen få mig på bra humör, hon är världens bästa. Träffade även Eleonore & Emelie som gjorde min panik inför matteprovet lite större.. waah.. Men nu ska jag äta varma mackor och ladda upp batterierna, vi hörs puss ♥
nothing compares to you..


Kommentarer
Postat av: Isabella

Alltså provet var inte extremt svårt, det var bara uppgifterna i slutet som sög... :)

2012-02-07 @ 19:07:15
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0