hm..

Sitter och kollat på Melodifestivalen, jag kan bara säga en sak, detta är lite pinsamt. Dead By April gav mig huvudvärk, jag klarar inte av sån musik. Sean Banan var pinsam, Marie serneholt ser så sjukt bra ut men salt and pepper? Nej..
Min dag har annars varit bra, var i stallet med maja & eleonore i flera timmar. Red min busa i ridhuset och hon var pigg som alltid, men hon var riktigt fin i skritten, jobbade på bra. Sen i traven fick hon lite damp, men släppte efter fint stundtals. Jag red även eleonores ena medryttarhäst en sväng, Romeo. En D-ponny som var riktigt känslig, var tvungen att ha världens mjukaste hand och vara bestämd med skänkeln. Men även han var fin stundtals, kul att rida ponny, gör ju aldrig det längre..
Nu ska jag fortsätta kolla på melodifestivalen som är lika awkward som alltid, men ja, vi hörs puss ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jenny, vill du dö eller? Dead By April var ju HELT KLART DET BÄSTA BIDRAGET!!!!

2012-02-04 @ 21:03:30
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/
Postat av: Isabella

SV: Döda mig inte nu, men lika lite förstår jag hur man kan tycka att Justin är bra... :S

2012-02-05 @ 10:54:03
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0